lørdag 27. juni 2009

Dorullkort


Da har jeg for første gang prøvd meg på ett dorull-kort... Mamma hadde bursdag og jeg tenkte at det var en fin anledning for å prøve denne typen kort, og det var jo veldig enkelt og raskt...siden jeg ikke puttet på alt for mye stæsj heller.





Begge båndene jeg har brukt er fra Making memories, det brune papiret er fra Déjà Views Timeless collection, det blåmønstrede papiret på selve "omslaget" er fra Sassafraslass - Dreamy og det brune papiret med blå blomster er fra Chatter box - Sky Ivy.
I tillegg brukte jeg glinsende hvit bassil til å skrive på tagen.


En detalj fra kortet, husker desverre ikke hvor blomsten og den "frostede" splitt-bindersen er fra...
Ikke verst å lagd noe som helst i denne sommervarmen...det blir mye bading og is :o)
Til slutt må jeg gi ære til Kristine for de fine "grunge"-rammene på bildene mine.
Ønsker dere alle en super og strålende fin helg!
Hilsen Fie





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger