tirsdag 4. august 2009

Bursdagskort


Her er et bursdagskort jeg lagde på et kurs hos Bikuben
for leeeeenge siden, fikk endelig en god anledning til å bruke det. Min svigerinne hadde bursdag og jeg hadde ikke tid til å lage noe kort, og ettersom jeg ha denne hobbyen er det litt ukult å komme med et kjøpt kort... :o) (Selv om det er mange søte ferdigkort).
Forsiden er stemplet i flere omganger og er dekket med vellum.

Her er detaljer fra innsiden av kortet, hvor det også er stemplet en søt tekst. Siden det er år og dag siden kurset - husker jeg selvfølgelig ikke hvilken leverandør dette var fra.






Innsiden er enkelt dekorert, synes det var veldig hyggelig med det lilla papiret, selvom det ikke er min yndlingsfarge... :o)
Ha en super kveld.
Klem fra Fie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger