mandag 30. november 2009

Adventskalender


Endelig...og ikke ett øyeblikk for tidlig - da var julekalenderen til Snuppemor ferdig.
Har kopiet Marianns utrolige kreasjon, den er virkelig fantastisk. Ble en liten vri i forhold til ark og slikt...men basisen er jo den samme...

Her er kalenderen fra en annen vinkel. Papiret er kjøpt hos Panduro og er fra Scrappers Choice og er veldig fine, og "julete".

Nærbilde av tag 24... Alle lukenummerene var på et eget 30x30 ark og matchet de andre arkene i serien. Jeg brukte disse som "luker" og har festet gaven på innsiden slik at det bare er å klippe av tråden og gaven sklir ned til luken på forsiden av boksen.

Slik ser det ut inne i esken, alle gavene er knytt opp mot tallet på utsiden, snoren klippes av, gaven sklir ned "bakken" inni og kan plukkes ut gjennom luken på fronten, denne luken sees på det første bildet.

Ett nærbilde av treet på toppen. Jeg valgt å ikke pynte esken alt for mye, siden  min lille frøken mest sannsynlig ville plukket i fra hverandre hver lille bit :o)
Gleder meg til å se reaksjonen på kalenderen...og har lovet meg selv å lage en til vår mellomste go'klump til neste år.
Ha en super advent alle sammen, dette er en flott tid!!!
Mandagsklem fra
Fie

1 kommentar:

  1. Så fantastisk flott den kalenderen ble! Tipper at lille Mia-mor blir storfornøyd :o)

    SvarSlett

Hyggelige tilbakemeldinger