onsdag 16. juni 2010

Minialbum fra Carolyn Peeler/Melissa Frances kurs

Har sååå mye å henge fingrene i om dagen at jeg ikke har vist frem resultatet fra kurset med Carolyn Peeler.... Det var et veldig fint og trivlig kurs, og du verden hvor mye vi fikk gjort på 3 timer. Det skal også legges til at jeg ikke har satt inn bilder i albumet før nå, og det kan jo ikke vises frem uferdig. Så her kommer et bilderas:

Phuuuu....det var det. Tar litt tid med så mange bilder, håper dere liker dem. Alle materialene er fra Melissa Frances med unntak av minialbummet som er fra Jenni Bowlin.

Nå gjenstår det bare å finne ut hvorvidt jeg skal fylle de tomme sidene med fler bilder eller tekst :o)
Ha en fin kveld,
Fie...

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Så utrolig fint det albumet ble da. Jeg er i familie med Ann Sofi som du antagelig var sammen med på det kurset og har etterlyst hennes album her på bloggen, men hun har vist lagt det på et lurt sted, så det var flott at jeg fikk se resultatet hos deg.
    Kikker innom bloggen din fra tid til annen, men første gang jeg legger igjen en melding da. Artig å se hva andre lager og holder på med.
    Sommerlig hilsen fra Nina :)

    SvarSlett

Hyggelige tilbakemeldinger