torsdag 15. juli 2010

~ Baby kort ~

Våre kjære venner Hege og Frank har hatt en liten familieforøkelse, og jeg så heldig at jeg skal hilse på den lille prinsen på søndag...som seg hør og bør, har jeg laget et kort;
Har brukt mønsterark fra Deja Views, knapper, silkebånd og rub-on. Rub-on'en er fra Panduro.
Baksiden;
Og en liten detalj....
Nå må jeg hoppe til sengs, skal tidlig opp og reise til København i morgen tidlig...skal besøke naboen (!...får ikke nok av naboen :o)).
Det blir veldig deilig, og hyggelig.
Sees, god sommerkveld!
Fie

1 kommentar:

  1. Du er så flink! Jeg lurte på om jeg skulle lage et par babykort og, skal besøke to stk ila noen dager har jeg tenkt. Men det blir litt mer "utkliptkvadratiskpappbitmedpønt". Har noe å klistre på som jeg har kjøpt og mener at jeg har noen babypapir og :) Kos deg i Køben, søte! Knus ;)

    SvarSlett

Hyggelige tilbakemeldinger