lørdag 28. august 2010

~Rosa linveske~

Har lenge gått og "siklet" over disse flotte vintage veskene fra blant annet Sagen Vintage Design....og alle gangene tenkt som alle gjør; den kan jeg jo lage selv.
Vel, som tenkt så prøvd...Dette er første forsøk, og det kunne vel vært adskillig verre, eller bedre. Kommer an på øyet som ser.
Inne i vesken er det sydd en lomme på tvers, delt i to rom, ett til min mobil. Jeg har alltid så mye skrot i min veske at jeg aldri klarer å lokalisere mobilen før den slutter å ringe. Alle stoffene er fra Panduro.
Bildet er funnet på nettet, lagt på Iron-on transfer papir og strøket på. Blondeblomsten med knapp er et fint triks jeg lærte på ett kurs med Gudrun Lönecken, tar ca 1 min å lage, veldig søt :o)

Nå kaller sofaen, kjæresten og vin...
Ønsker alle en fortsatt fin lørdagskveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger