torsdag 9. september 2010

Veslemor på ridekurs...


Her i huset hersker flere versjoner av forkjølelse, men vi lar ikke slikt stoppe en liten tur på rideskole for aller første gang.
Mia er litt over snittet glad i dyr, og har proklamert at hun skal bli dyrlege (iskremselger er også høyt oppe på lista).
Iallefall - ridekurs;
Vi tar kurs hos Fuglesang Ridesenter og der er det veldig trivelig.
Jeg er veldig imponert over hvor fort de små skjønner hva de skal gjøre og lærer hvordan de skal håndtere hesten...blir gøy å følge med etterhvert.
Mia fikk den vakreste, minste hesten og den het Bea.

Ellers er det full planlegging til USA tur for min kjære og London tur for meg og eldstemann i huset...han skal ha med sin kjære Helene og jeg skal ha med min mor :) Det blir sikkert gøy! Gleder meg til alle markedene og har bestemt meg for å komme hjem med masse spennende til scrapping og interiør, og mange fine bilder. Får se hva det blir til...

Ha en skjønn torsdagskveld... Fie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger