søndag 13. mars 2011

København....

Min kjære skulle på konferanse i København, og jeg slang meg med....det er så myyyye bra shopping der.
Dette plukket jeg opp på Notre Dame, en utrolig flott interiørbutikk.

Fant også disse fine metall "plakatene" på Søstrene Grene, blant alt annet flott de har der :)


Fikk også handlet litt barnetøy....fant et søtt kles-merke til Mia mor; FannyMia. Som vanlig er det jo masse flott hos både Zara og Next. Alltid flott med en kose-weekend med mannen, shopping og ro :)
Fie

1 kommentar:

  1. Sååå heldig du er som har fått vært en tur i Køben...., jeg har sååååååååååååå lyst på en tur dit snart.
    I den byen kunne jeg fint ha bodd trur jeg, sukk.

    Håper vi får til scrappetreff og takk for koselig kommentar :)

    Klem :)

    SvarSlett

Hyggelige tilbakemeldinger