onsdag 27. april 2011

Vimpler til lekehuset....

Etter å ha kjøpt inn masse flott stoff, klippet og planlagt, satt jeg meg ned ved symaskinen - bare for å få bekreftet at den virkelig er så gammel som den er! Det hele endte med ny symaskin og ....ganske så dyr vimpelrekke til lekehuset :)
Må bare si (om min mann skulle finne på å lese dette) at den symaskinen er superflott, og jeg kommer til å sy klær til hele nabolaget :) De fleste stoffene er fra Panduro, mange frisk fine farger som passer flott til lekehuset.
Her er vimpelrekken, klar til å henges opp i lekehuset. Må også skryte av mine personlige merkelapper:

Morsomt å ha på når man syr eller strikker ting... De er kjøpt hos mina namnband.

Så der :)

Ha en super fin dag...
Fie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger