onsdag 4. april 2012

Utebenk får nytt utseende

Vi hadde denne gamle, skrekkelige og vaklete utebenken - med matchende puter (skrekkelige de også)...og hadde egentlig tenkt å kjøre den på fyllinga, men så fikk loppisen i meg lyst til å prøve å gi den nytt liv.
For de som kjenner meg godt, så vet dere at jeg er glad i å male...og da prøver vi vel:
Jeg synes i grunnen at resultatet ble veldig bra, nå skal jeg bruke de gamle putene til å sy nye puter til benken, og da blir det koseligere på verandaen.
Har kjøpt masse flotte stoffer på Panduro:
Det er litt forvandling fra den grelle rødstripete til de litt mer "green gate"-look-alike blomstrete sommerstoffene :)

Nå skal jeg gjøre meg klar for en tur til København, shopping og loppemarked, med den flotte kjæresten min og de deilige naboene.
Ønsker dere alle en super påske og krysser fingrene for hagevær.

Fie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger