onsdag 8. august 2012

Knaggrekke

Ofte er det slik at jeg får ideer og planer, og til disse trenger jeg noen ganger hjelp ;) Da er det godt jeg har  Vegard min.
Hadde sett for meg en drivvedplanke med forskjellige knotter til knaggrekke...
Utgangspunktet var 5 knotter fra Kremmerhuset og en drivvedplanke fra Skiphelle-stranda:

Min kjære tilpasset lengde på "knott-festene" og festet alt på planken for meg... Takk :)
Jeg er veldig fornøyd med resultatet, men min bror mener det ligner på en vareprøve fra R. Bergersen.
Uansett så har jeg fått bestiling på en til - så da var den vel ikke så gæli' alikevel.


En enkel og morsom ide for en litt anderledes knaggrekke :)

Ha en flott onsdag,
Fie

1 kommentar:

  1. Så fin knaggen ble!! Llikte at du hadde bruke foskjellige knotter:-)
    Ha en fin torsdag!!
    Siri

    SvarSlett

Hyggelige tilbakemeldinger