torsdag 17. juni 2010

Riktig farge...??

Jeg bestemte meg for å male noen kjedelige bokhyller på kjøkkenet, og det er aldri lett å velge farge... I ett øyeblikks impulsivitet valgte jeg lys turkis, men jeg er veldig usikker.... Etter å ha malt den ene hylla ser den jo fin ut, men tenker det blir mye med 3 slike på kjøkkenet.
Før bildet:
Ett skap ferdigmalt...tja, kanskje en blir turkis og resten hvite....men det igjen er liksom litt kjedelig.
Etter:
Har prøvd å spørre min mann...men der er det ikke så mye entusiasme å spore, "det er vel det samme med turkis eller hvit"...vel neste det samme ;o)

Ha en fin kveld.

1 kommentar:

  1. Hei igjen :)
    Når jeg først var i støtet med å både lese og svar på bloggen din så kan jeg jo komme med det synspungt om hyllene dine også :)'
    Veldig fin turkis farge på den hylla syns jeg(hva heter den?). Nå vet jeg jo ikke om du har kommet lenger i maleprosessen, men jeg hadde malt en hylle hvit også for å se hvordan det ble, det er jo ikke verre en at du maler den turkis etterpå hvis du syns det ble rotete med forskjellige farger. Det kommer kanskje også litt an på hvordan kjøkkene ditt er ellers også.
    Jeg er også i male modus for tiden og går sakten men sikkert fra å ha et furuhjem (skrekk og gru ;) til et mer hvitt et. Malte et furuskap i stua nå sist og suplerte med diamantknotter og ble ganske så fornøyd.

    Ennå en hilsen fra Nina :)

    SvarSlett

Hyggelige tilbakemeldinger