mandag 11. oktober 2010

13 lange og 7 gode??

I dag er det 13 år siden jeg fant min fantastiske, snille, kjekke og utrolig smarte mann (han la inn klage fordi det kun stod fantastisk der!!) ravende rundt i Sarpsborgs gater på nattetid, syntes selvfølgelig synd på han - og tok han med meg hjem :)
Etter dette har jeg ikke blitt kvitt han....
For 7 år siden giftet vi oss...vi hadde en fantastisk dag på et slott i Sverige.
Thorskogs slott besvarte alle våre drømmer om hvordan vårt bryllup skulle være...
Været var perfekt, vielsen (i salen på bildet over) var perfekt, gjestene var perfekt osv. Vi var virkelig heldige.
I helgen var vi ute og feiret vår dag, kjempefint å gjøre det...glad for det vi har sammen, og håper det blir 13 gode og 7 lange til :)
Jeg elsker deg masse...Vegard min!

Det var dagens følelse-overload.
God start på uken til alle.
Fie

1 kommentar:

Hyggelige tilbakemeldinger