onsdag 13. juli 2011

Konebilen...

Jeg har en liten, søt konebil, og konebiler er jo kjedelige. Omtrent slik ser den ut:
Jeg har nå begynt å tenke i andre baner, det hadde vært gøy å gjøre noe mer med denne bilen, kulere felger, annen farge, fargeeffekter, spoilere, soting av ruter/lykter eller annet. Det er mulig at min oppvekst i Østfold har formet meg mer enn jeg tror....jeg er egentlig harry!
Bare se alle disse flotte variasjonene av min søte bil:

Her er det en verden av muligheter...eller hva med disse? Får meg til å tenke på den siste "The fast and the Furious"-filmen:
Flotte, sant?
Tenker at dette blir litt vel mye for en bil som brukes til og fra jobb, med en svipptur innom barnehagen.
Da må jeg jo legge om hele livsstilen min :)
Tror jeg skal gå for noe slikt; søtt, enkelt å fjerne og ikke så voldsomt harry - eller hva tror du?
Kom gjerne med gode forslag til andre varianter :)
Ha en flott solskinnsdag!
Fie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger