lørdag 22. oktober 2011

Sommerfugler på veggen, og Vegard er kreativ - del 1.

For en stund tilbake så oppdaget jeg en god ide fra en kreativ sjel... Utstansede sommerfugler, festet på veggen med "Tack-it", så det måtte jeg jo prøve.
Fant ut at det pyntet bra opp i dette hjørnet som ble litt kjedelig. Lurer på om jeg skal trykke opp sommerfugler i massevis og selge for en billig penge ;)
Tenker de vil gjøre seg godt fra en trollhasselgrein også...

På torsdag hadde jeg bursdag, og min kjære overasket med egenlaget kort :)
Min kjære hadde rotet rundt i mine ark, stempler, pynt osv. Til og med hjørne-punch hadde han brukt. Må si jeg ble lettere bekymret over denne uante kreativiteten...prøver han å fortelle meg noe? Er han blitt homo og skal flytte?? Neida - tusen takk elskling, for at du tok deg bryet :)
Fortsatt flott helg til alle der ute.
Fie

3 kommentarer:

  1. Wow, what a man :)))det må jeg si, å veldig søte sommerfugler:)

    Klem fra Nina:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint! :)
    Jeg har lett etter slike "figurstansere" for å gjøre noe lignende, men har ikke funnet noen i riktig størrelse. Hvor har du kjøpt dine? Utrolig fine farger du har brukt!:)

    SvarSlett
  3. Hei Vivian,
    Takk, så bra du synes de var fine, ble veldig forøyd med resultatet :)
    Jeg har brukt sommerfugl diesene til Spellbinder, de hadde to forskjellige sett. Og så er de stanset ut med en slik "stanse-maskin". Du får kjøpt alt på Bikuben på Strømmen, evt Kunst og Hobby på Vestby eller Minnehjørnet i Ski. Håper dette var til hjelp :)

    SvarSlett

Hyggelige tilbakemeldinger