mandag 12. april 2010

Bursdagskort og tannlegeskrekk....

Min kjære svigerinne har fylt år, og det er noe uforskammet å ikke komme med ett hjemmelaget kort....

Det ble ett veldig suppesøtt kort i rosa og blått...og når jeg ser det slik...lurer jeg på om jeg ikke skulle hatt grønn isteden for blå...Tja.
"Blondekanten" er trykket ut med punch fra Fiskars, og jeg har pyntet med noen blomster fra Prima med noen "edelsteiner" i midten, jenter er jo glad i bling....
Baksiden med en stemplet sommerfugl (nederst) en som er trykket ut med dies fra Quickutz (miderste) og den øverste er sprayet på med Glimmer Mist og en stensil fra Delta Crafts. Det er også mulig å se et glimt av mitt personlige stempel nede i hjørnet.

Ellers er den store nyheten i det Kjærheimske hjem at vår minste lille rose (Mia på 3 1/2) må trekke begge sine fortenner etter å ha falt X-antall ganger og slått de....
For henne er det ganske greit - det er jo de store, kule barna som ikke har fortenner.... For oss er skrekken at hun (og vi!) blir livredd tannlegen og nekter å gå ditt igjen. Gir de både oss og henne narkose tro??
Huff, den som sa det var lettere med jenter har løyet!
Her er gulljenta med alle tennene mer eller mindre i behold....skal legge ut "etter-bilde" til helga :o)
Fortsatt fin vårdag til alle,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger