tirsdag 13. april 2010

Lekehus...

Jeg tror jeg har bestemt meg for at ett av sommerens prosjekter skal bli lekehus til minstemor - dette er nok mot min kjære Vegards ønsker, da han må gjøre jobben :o)

Det finnes så utrolig mange flotte lekehus der ute, og mange sinnsykt dyre hus også...
Bare ta en titt:














Egentlig er det bare fantasien (og pengene som setter en stopper). Tror jeg ønsker meg ett litt shabby chic, landstilaktig hus - så får det være det samme hva Mia vil ha ;o)
Ehhh...vel...det var vel strangt tatt hun som skulle ha hus. Vi får se om vi blir enige.














Og for å være ærlig - hvem ønsket seg vel ikke et slikt sted når man var liten??
Ett siste bilde av dette fantastiske skipet. Klikk dere inn på linkene og ta en titt, det koster iallefall ikke så mye :o)


















Ha en "underbar" dag i det flotte vårværet...
Klemmer,
FIE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger