søndag 7. november 2010

Julebord og Copic Sketch....

Et relativt raskt planlagt julebord....(jada, vet det litt tidlig - men nå eller aldri) gikk av stabelen i helga. Jeg var så heldig å få være med til Quality SPA og Resort i Strömstad....nydelig! Her fikk vi massasje, manicure og hårklipp! Bad og badstu, og nydelig mat. I tillegg var været fantastisk. En liten montasje over de flotte menneskene som var med:
Vi koste oss masse...og nok et høydepunkt kom på hjemveien. Da fikk jeg hentet Copic Sketchers tusjene jeg hadde bestillt. Nå gjenstår det bare å lære seg å bruke dem (det så veldig lett ut på presentasjonen på messa i høst :P)
Nå skal jeg krølle meg sammen i sofen og tenke over om mengden alkohol jeg konsumerte i går virkelig var nødvendig... Vin har jammen blitt godt :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger