søndag 21. november 2010

Papirstjerne og dagens grimaser....

Endelig har jeg fått rotet meg til å lage denne papirstjerna, som jeg har hatt oppskriften på lenge nå.
Fremgangsmåten kan du finne her.

Den gjør seg godt i vinduet, og jeg har festet en liten "diamant" i bunnen... (Ja, den er da ekte, driver ikke med lureri og falskhet her i huset).
Slik stjerne skal vi lage på juleverksted her i huset...store planer om masseproduksjon :)

Så var det dagens grimaser, de er det Mia som står for, og de er av den snille, pene varianten.
Ellers...
Mannen er hjemme fra en uke i Tyskland, så alt er bare supert :)

Super søndag til alle.
Fie


3 kommentarer:

  1. Å kjære allverden, det så utrolig avansert ut,trodde du hadde vært på shopping.... Fantastisk flott er det jeg egentlig prøver å si her, hehe.
    Har forøvrig helt glemt å spørre om du ble fornøyd med tusjene du hadde bestillt fra det store utland og hvor mange var det? Vurderer sterkt å sende inn en bestilling selv.

    Hehe, så søt snuppelure du har da, ser det bak alle grimasjene ;)

    Med ønske om en fin uke fra Nina :)

    SvarSlett
  2. Hei Nina...
    Denne stjerna er ikke avansert, ser avansert og flott ut, men faktisk ganske flott...Den er laget av 2 12x12 ark. En god idé for oss jenter som har andre ting å gjøre på scrappe-treff (som å lage mat, legge sammen klær, passe babyen, osv)

    Snuppelura er veldig vakker altså, blir bare fort stor :)
    Håper vi kan treffes snart igjen.
    Ha en super-duper uke!
    Anne :)

    SvarSlett
  3. Hehehe, jeg har jo bare kikket på det arket med de ministjernene du hadde med til Annefi så den store tipper jeg at ikke kommer opp hos meg i år, men et godt tips til neste gang vi sees, hehe...travelt på sånne treff vettu, hihi ;)
    Var forøvrig på hobbyhelg hos ei venninne i helgen som var og der klarte jeg nesten 4 sider, rekord ever til å være meg ;) hihi.

    Tudelu:)

    SvarSlett

Hyggelige tilbakemeldinger