mandag 9. november 2009

Lurt tips til julegavepakking


Hvert år ved juletider dukker det opp mange ferdig kartonger under juletreet, og de sparer oss for mye tid i pakking, men jeg syns de er litt upersonlige, så i fjor prøvde jeg meg på en liten vri...

Tok utgansgspunkt i pakke-esken som var fra HM eller noe, limte på et passende ark og en passende til fra lapp. Dette var gjort på 2 min og man kan jo gjøre mer ut av det om man vil.... Moralen er egentlig at man kan gjøre den enkle, upersonlige esken litt mer personlig og søt.

Til-fra lappen var fra Nille og arket husker jeg desverre ikke, brukte litt stempelsverte i kanten på arket... Synes det var et raskt alternativ til den kjedelige esken.
Ha en fortsatt fin kveld, når er det middag her i Drøbak.
Klem fra Fie

1 kommentar:

  1. Hei,takk for hyggelig hilsen inne hos meg...Lykke til i konkurransen..Ikke gøy at de slo Fr.stad..Heia FFK:O)

    SvarSlett

Hyggelige tilbakemeldinger