fredag 13. november 2009

Nostalgiske julehjerter....


Jeg har som kjent en svakhet for nostalgiske detaljer, og har sydd disse "julehjertene" som jeg velger å kalle dem... Det er utrolig mange flotte gamle bilder å få tak i, og disse kopierte jeg over på overstrykningspapir, klippet ut hjerter i linstoff og pyntet med litt knapper og blonde.

Her er en variant i hvitt. Dette er en fin helårspynt for oss som liker den shabby, landaktige stilen ;o)

Nå skal jeg pendle litt mellom sofaen med opptak av Grays anatomi og en start på kopi av den fantastiske adventskalenderen til Mariann (skal vise den frem om det kommer så langt :o))
Fortsatt flott fredagskveld til alle!!

1 kommentar:

  1. WoW! Så flink du er! Å som jeg gleder meg til å se hvordan julekalenderen din blir :o)

    SvarSlett

Hyggelige tilbakemeldinger