søndag 22. november 2009

"Ny" slagbenk og nye puter


Har lenge hatt lyst på en slagbenk på kjøkkenet, og har tittet litt rund. En dag kom mamma med forslaget om at jeg skulle overta den gamle de hadde stående...som sagt - så gjort.
Den måtte selvføgelig males, beises eller noe, og jeg slet litt med å bestemme meg for farge, men så ble det svart...mot alle odds. Hvitt er jo så inn for tiden.

Her er det ferdige resultatet, med nytt trekk på madrassen og tre nye puter.
Jeg er liker å ha noe som ikke finnes overalt, så jeg bestemte meg for sy puter selv, og dette ble resultatet:

Puten med kronen er malt på ved hjelp av en sjablong.

De andre putene har fått strøket på motiv som er funnet på internett...
Resultatet ble ganske brukbart.

Den store utfordringen nå er å finne den beste plasseringen til benken på kjøkkenet vårt...ellers kan det vise seg at vi må bygge på ;o)

Ha  en super-duper søndag.
Fie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger